Platba a doručení zboží
V našem eShopu si můžete vybrat z několika způsobů plateb i doručení. Využijte našich skvělých služeb a objednejte si zboží z eShopu naradi-skaloud.cz.
Doručení zboží
Zboží můžete obdržet několika způsoby:
- Osobní odběr na výdejním místě
- GLS Czech Republic po ČR ( Doporučujeme)
- Zaslat.CZ pro Slovensko
- Uloženka
- Česká pošta
- Toptrans (nadrozměrné zásilky)
Dopravné při objednávce do 50000 Kč bez DPH včetně Profesionálního nářadí Bosch | Dopravné při objednávce nad 50000 Kč bez DPH |
---|---|
od 129 kč dle výběru | ZDARMA |
- Standardní doručování v rozmezí 8:00 – 18:00 h,
Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší zakázky, můžete. a to dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky ve svém e-mailu).
Cena dopravného je účtována dle platného ceníku. Způsob odběru nebo přepravy si zvolíte před odesláním objednávky.
Zaslat : Slovenská republika
Dopravné při objednávce do 50000 Kč bez DPH včetně Profesionálního nářadí Bosch | Dopravné při objednávce nad 50000 Kč bez DPH |
---|---|
350 Kč | ZDARMA |
Způsoby platby zboží
Nabízíme Vám hned několik možností, jak zaplatit za objednané zboží (vybrat si můžete v průběhu online objednávky). Pokud zaplatíte předem a zboží nebude možné dodat ani nahradit jiným modelem (na základě dohody), garantujeme vrácení celé částky zpět na Váš účet.
Platba v hotovosti (doběrečné)
Na místě při převzetí zboží: nejběžnější způsob platby za zboží.
Proforma faktura (platba předem) min.hodnota 1000,-Kč
Zvolíte-li tuto možnost, obdržíte po potvrzení nákupního košíku na svůj e-mail potvrzení objednávky a následujícím e-mailem obdržíte zálohovou fakturu s veškerými potřebnými údaji tak, abyste mohli pohodlně provést platbu. I v tomto případě zboží expedujeme až v okamžiku připsání částky na náš účet.
- Číslo účtu: na faktuře
- KB Hradec Králové
- Jako Variabilní symbol uveďte číslo faktury (viz. příkaz k úhradě).
Příkazem (odběr na fakturu)
1. Podnikatel
- Nakupovat na fakturu se splatností 14 dnů může podnikatel s obchodní historií, který má s námi sepsanou rámcovou kupní smlouvu - dodatek o kreditu.
2. Státní instituce
- Odběr na fakturu je možný pro statní instituce na základě předložení závazné objednávky, která má tyto náležitosti:
- kompletní fakturační údaje odběratele a dodavatele,
- adresa dodání a konečný příjemce,
- způsob převzetí / dopravy,
- bankovní spojení a návrh platebních podmínek,
- výčet objednávaného zboží a jeho přibližná cena,
- kontaktní osoba, telefon (fax, email),
- razítko a podpis odpovědné osoby.
Originál závazné objednávky je potřeba doručit osobně/poštou, případně její kopii poslat naskenovanou jako přílohu mailu nebo faxem (preferováno k urychlení vyřízení objednávky).
Nyní již máte snad všechny potřebné informace, které Vám umožní stát se jedním z našich spokojených zákazníků. Děkujeme Vám za návštěvu a uskutečněný nákup a přejeme hezký a úspěšný den!
Váš Škaloud s.r.o.